Followers

Tuesday 27 September 2011

Fergie: Berbatov has a part to play

Fergie: Berbatov has a part to play

Sir Alex Ferguson berkata, Dimitar Berbatov "tahu tempat dalam skuad" kerana dia mendapati masa bermain dihadkan oleh bilangan penyerang di Manchester United.

Wayne Rooney dan Javier Hernandez telah menubuhkan diri mereka sebagai penyerang pilihan pertama musim lalu dan Danny Welbeck, di Old Trafford selepas ejaan pinjaman di Sunderland, juga nampaknya telah mengatasi Berbatov dalam perintah itu mematuk.

Dengan Rooney dan Hernandez kedua-dua diketepikan akibat kecederaan, walaupun, Berbatov kelihatan tertentu untuk memulakan terhadap FC Basel pada malam Selasa, dan Ferguson menegaskan dia masih bahagian yang penting dalam skuad.

"Dia mempunyai peranan untuk dimainkan," katanya. "Dimitar salah satu anggota pasukan kami dan mereka telah mendapat peranan untuk dimainkan Dia mengetahui tempat dalam skuad dan yang terpakai kepada pemain seperti Mame Diouf, Federico Macheda dan Michael Owen - mereka tidak bermain secara tetap sama ada.

"Dia latihan benar-benar baik, sikapnya telah tempat di, bijak, dan dia akan mendapat masa permainan sebagai musim yang berlaku di ada soalan tentang itu Kami ke dalam bola sepak Eropah, Piala Carling, liga. terdapat banyak kali. Ia hanya sukar kerana bilangan penyerang yang kita ada. "

Owen, yang menjaringkan dua gol menentang Leeds United di Piala Carling minggu lepas sebelum datang dari bangku simpanan menentang Stoke pada hari Sabtu, juga berharap pemilihan. Pada malam Isnin, dia tweeted: "malam awal bagi saya malam esok permainan Big begitu memerlukan rehat Tidak digunakan untuk bermain 2 permainan dalam 5 hari Hope 3 permainan dalam 8 hari esok..!"

Sementara itu, Ferguson telah menolak idea bahawa Manchester United berada di tengah-tengah era emas selepas mencapai tiga Juara-Juara empat terakhir Liga akhir.

"Ini bukan satu tempoh yang keemasan untuk kita kerana kita telah kehilangan dua orang-orang akhir," katanya. "Saya fikir kita telah konsisten dalam Juara-Juara Liga dan menjadi lawan kita itu belum dijelaskan, tetapi kami berharap yang boleh kita lakukan lebih baik tahun ini dan menang. Itu Tujuan kelab ini sepanjang masa."

No comments:

Post a Comment